پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طلب دیاباته پرداخت نشود، پنجره استقلال بسته می‌شود

  • کد خبر: ۹۲۵۱۳
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
طلب دیاباته پرداخت نشود، پنجره استقلال بسته می‌شود
اگر باشگاه استقلال در فرصت باقی ماند نتواند بدهی دیاباته را پرداخت کند، بعد از گذشته زمان تعیین شده از سوی فیفا، با پنجربه بسته نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که سازمان لیگ دریکی، دو فصل اخیر جذب چنین بازیکنان خارجی را بسیار سفت و سخت گرفته بود، اما بازهم شاهد بدهکاری باشگاه‌ها هستیم واستقلال هم که ید طولایی دراین ماجرا‌ها دارد همچنان به عنوان یک مقروض بزرگ به بازیکنان خارجی چشم‌ها را به سمت و سوی خود جلب می‌کند.

البته بدهی به دیاباته ارتباطی به مدیران جدید ندارد و متعلق به دوران گذشته است، اما به هرحال مصطفی آجورلو باشگاه استقلال را با تمام بدهی‌هایش تحویل گرفته و باید ظرف روز‌های باقی مانده بدهی به جا مانده به شیخ را بپردازد؛ بازیکنی که بعد از جدایی از استقلال شکایت کرد که درنهایت کمیته تعیین وضعیف فیفا اعلام کرد باشگاه استقلال باید مبلغ ۱۷۵ هزار دلار به این بازیکن بپردازد.

این رقم اکنون بیش از ۵ میلیارد تومان می‌شود و بدهی نسبتا سنگینی است که تیم مدیریتی باشگاه استقلال باید قادر باشد تا زمان تعیین شده از سوی فیفا که آن چنان هم نیست، این مبلغ را به حساب بازیکن مالیایی سابق واریز کند.

فیفا ۱۳ روز دیگر به استقلال مجال داده تا تکلیف این پرونده را روشن کند و الباقی دستمزد بازیکن سابق خود را پرداخت نماید و چنانچه دراین زمان اعلام شده، بدهی به شیخ پرداخت نشود، پنجره نقل وانتقالات باشگاه استقلال دوباره مسدود خواهد شد و این باشگاه نمی‌تواند در نقل و انتقالات فعالیتی داشته باشد.

با توجه به اینکه آجورلو توانسته حق تبلیغات محیطی را به سود باشگاه استقلال بگیرد، نباید مشکلی در راستای پرداخت این بدهی درمیان باشد، چون بعد از بازی‌هایی که باشگاه استقلال موفق شد تبلیغات محیطی را خودش انجام دهد، گفته شد رقم‌های قابل توجهی به حساب این باشگاه رفته است که اگر چنین باشد، بدهی باقی مانده به دیاباته به سرعت در حساب او خواهد نشست.

هرچند که نباید از این موضوع مهم نیز غافل بود که باشگاه استقلال باید شماره حساب قابل دسترسی را از دیاباته اخذ کند تا مانند باشگاه پرسپولیس که برای پرداخت طلب کالدرون با مشکل مواجه شده، با همان مصائب رو به رو نگردد و در موقع مقرر این مبلغ به حساب شیخ واریز شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->